Valencia CF20 abril 2020

COMUNICAT OFICIAL

En l'actual context d'excepcional crisi sanitària a escala mundial per la letal pandèmia de coronavirus COVID19 i l'obligada paralització indefinida de la seua activitat arran de l'Estat d'Alarma decretat pel Govern, el Valencia CF desitja mostrar la seua satisfacció per haver aconseguit este dilluns el seu objectiu d'adequar-se a esta situació, mantenint el seu compromís de protecció de les ocupacions de tots els seus treballadors i els salaris de la seua immensa majoria, a través d'acords individuals i d'un Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació (ERTE), l'instrument legal previst per a situacions de reducció d'activitat per causa de força major.

Davant la consegüent previsió d'una important disminució d'ingressos, la predisposició de jugadors i cossos tècnics de primer equip i pedrera, a més de l'alta direcció, ha sigut en tot moment, des de l'inici de les converses i en un exercici de responsabilitat i confiança mútua, la d'ajudar a garantir la sostenibilitat econòmica del club en un moment de dificultat i incertesa de futur per a tots.

A més, amb la prioritat d'assegurar el seu compromís de protegir als seus treballadors més vulnerables enfront de la incerta evolució de la situació, el Valencia CF farà un complement d'ingressos a un molt alt percentatge dels seus treballadors. El club agraeix de manera particular l'esforç solidari del primer equip, mitjançant la reducció dels seus salaris, per a ajudar l'entitat a protegir a tots els treballadors i les seues famílies en unes circumstàncies tan complicades.

Com a entitat centenària i principal institució civil de la Comunitat Valenciana, el Valencia CF es reafirma, més que mai, en la seua voluntat de ser referent, exemple de compromís i font d'ajuda per a una societat colpejada per una circumstància sense precedents, especialment en els seus sectors més vulnerables. Així està sent mitjançant diverses iniciatives i així es continuarà fent, d'una manera especial mentre es prolonguen els efectes d'esta crisi.

El Valencia CF desitja, igualment, expressar públicament la seua solidaritat amb tots els afectats per la pandèmia, mostrar les seues més sentides condolences als qui han perdut a un ser estimat i compartir tota la força del valencianisme amb els qui continuen lluitant per superar la malaltia. De manera particular, l'entitat vol expressar el seu major reconeixement i gratitud cap a totes eixes persones, valencianistes moltes d'elles, que barallen diàriament en primera línia de batalla en la nostra terra per a ajudar a deixar arrere al més prompte possible una situació que continua commocionant a tota la nostra societat.

AMUNT VALENCIA!